Öğrenci Servis Taşıma İşi İlanı

Öğrenci Servis Taşıma İşi İlanı

02.08.2022 771

 Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu Öğrenci Servis Taşıma İşi İlanı

1-İdarenin:

a)     Adresi                  :Basın şehitleri caddesi no:114  ODUNPAZARI/ ESKİŞEHİR

b)     Telefon ve faks numarası        : 0222-2266650

c)     Elektronik Posta Adresi           : 713793@meb.k12.tr

d)    İlanın görülebileceği internet adresi http://odunpazarifsmiho.meb.k12.tr/

2- Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu Öğrenci Servis Taşıma İşi İçin

a)     Niteliği  ve Yeri

Okulumuz Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanacak öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyurulur.

b)     Şartname ve Ekleri                                         :

Taşıma işi hazırlanan şartname ve ekleri okul müdürlüğümüzden 02/08/2022-12/08/2022 tarihleri arasında mesai saatleri içerisinde imza karşılığında ücretsiz alınabilecektir.

c)     Öğrenci Servis taşıma işinin yapılacağı yer  :

Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu

d)     Süresi : 2022-2023 Eğitim Öğretim yılı

3-Öğrenci Servis Taşıma İşi İhalesi

a)     Yapılacağı yer: Fatih Sultan Mehmet İmam Hatip Ortaokulu

b)     Tarihi ve saati: 16/08/2022, 11.00

       4- Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

       e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

       f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

Evrakların Komisyona Teslimi/

             1) İstekliler, ihalenin yapılacağı saate kadar (16/08/2022 günü saat 11.00) servis taşıma işi için istenen evrakları komisyona tutanakla teslim eder.

            2) Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

 

Aslı KARAMAN

O.A.B. Başkanı